برای پست فرمانداری ملایر ‌شخصی را معرفی نکرده‌ام‌

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه سیستم اجرایی قبلی در شهرستان ملایر باعث ضررهای زیادی برای این شهر شده است، گفت: متاسفانه اولویت اول و توجه ویژه سیستم اجرایی سابق شهرستان به جای توجه به اولویتهای تولید، اشتغال و رونق اقتصادی فقط متوجه مسائل افراطی و سیاسی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه اولویت‌های مهم و اساسی مردم به فراموشی سپره شده بود و وضعیت اقتصاد و ‌اشتغال این شهر با کندترین وضع موجود پیش می‌رفت، گفت: حقیر موضع‌گیری‌ها و اعتراضاتی داشتم ‌که خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده تغییراتی در سیستم اجرایی شهرستان ایجاد و مهره‌چینی‌ها ‌به سمت و سوی می‌رود که‌کار، پیگیری و‌ ممارست و ارتباط با مردم ‌و ‌توجه به ‌مطالبات آنها در اولویت‌های اول قرار گیرد.

وی گفت: درباره انتخاب فرماندار برای شهرستان‌ ملایر انتظار‌ من به عنوان نماینده و‌ خدمتگزار مردم ‌ملایر از آقای استاندار این است که فرمانداری برای این شهر انتخاب کند که در حد و شأن معاون استاندار و لایق شهر ویژه ملایر باشد.

آزادیخواه با بیان اینکه در تعیین  فرماندار برای‌ شهر ملایر من هیچگاه به آقای استاندار مصداق معرفی نکردم، تصریح کرد: فرماندار ملایر باید شخصی توانمند، مدبر، مجرب، موثر و قوی و در اوج  تعامل با نمایندگان شهرستان بوده و خود را نوکر مردم دانسته و تمام قد خود را برای خدمت به مردم و پیگیری امور اساسی آنها  مهیا سازد.

نماینده ملایر در مجلس دهم با تاکید بر اینکه معتقدم فرماندار ملایر باید فردی قوی و مؤثر بوده و کاملا از حاشیه‌سازی‌های غیر ضروری دوری کند، افزود:فرماندار نباید نگاه سیاسی و افراطی داشته باشد و با داشتن روحیه اعتدال و استفاده از همه جریان‌های سیاسی  مدیران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در راستای خدمت صادقانه به ‌مردم بسیج کند.

وی با اشاره به اینکه انتظار دارم فرماندار ملایر شخصی توانمند و موفق با تجربه کاری بالا بوده و به جزءخدمت صادقانه در ملایر به فکر هیچ نکته دیگری نباشد ‌و افراد فرصت طلب و سود‌جو را از خود دور کند گفت: ضروری‌است فرماندار ملایر به اکثریت مردم توجه داشته و مطالبات روستانشینان، کشاورزان ، باغداران، کسبه و بازار، منبت‌کاران ، فرهنگیان و ‌معلمین عزیزی که حقوقشان را باید  بهتر ببینیم را مد نظر قرار داده و سعی کند  مشکلات بطن‌ جامعه را به نحو مطلوب مرتفع سازد.

وی با تاکید بر اینکه  اگر آقای استاندار چنین فردی را برای ملایر انتخاب کنند با تمام توان او را در زمینه ‌خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم ملایر حمایت و همراهی می‌کنیم افزود:  اگر فرماندار انتخاب شده برای ملایر فردی ضعیف و ناکارآمد باشد نمایندگان شهرستان هرگز از وظیفه نظارتی خود غافل نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی